  • Data: 2010-07-07 12:25:57
    Temat: Re: Komornik czy firma windykacyjna?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    art pisze:

    > Napisałem w pierwszym poście - ponad 12 000 zl
    >
    > Firma windykacyjna zabierze pewnie jakieś 15% - czyli koło 1800 zł
    > (jeśli odzyskają całość oczywiście)

    Jeśli pokrywają koszty, a dłużnikiem nie jest - dajmy na to -
    Polkomtel SA, gdzie ewentualna egzekucja to tylko formalność, to cena
    wydaje się bardzo uczciwa. Zawsze istnieje bowiem spore ryzyko, ze ta
    firma (czy to spółka z o.o., czy działalność gospodarcza) nie ma majątku
    uchwytnego przez komornika, co może skończyć się - zakładając dobrą wolę
    dłużnika - spłacaniem należności w wielu, wielu ratach, przez długi czas.

    Powodzenia.

    --
    Liwiusz