    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik chce moj telewizor :(
    Date: Wed, 22 Feb 2006 23:19:37 +0100

    W wiadomości news:dtin5j$lut$2@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Naprawdę?
    Nie zrozumiałeś mnie, jak jasno wynika z mojej wypowiedzi ja w ogóle nie
    dopuszczam aby powstało podejrzenie iżbyś się mylił w czymkolwiek. Wadliwie
    odczytałeś moje intencje, co z pewnością spowodowane było zbytnim
    uproszczeniem argumentacji i nienaturalnym abstrahowaniem od punktu
    odniesienia.

    > Myślałem że rzadko popełniam TUTAJ błędy.
    Masz rację, jednak nie mogę ci przyznać słuszności, gdyż wiele aspektów
    wpływa na niejednoznaczność określenia kazusu, co zresztą nie jest
    decydujące dla ostatecznej kwalifikacji. Zwracam uwagę iż treść tej uwagi
    nie do końca konweniuje z faktami postrzeganymi obiektywnie.

    > Ale może teraz błądze.
    Tego nie twierdzę, aczkolwiek się nie wypieram, jednak nie mogę się z tym
    zgodzić.

    > Może być podał jakieś błędy do których się nie przyznałem?
    Z całą pewnością, chociaż ostrożność procesowa nakazuje mi zachowanie daleko
    posuniętej dyskrecji, stąd jest to proceduralnie wykluczone.

    > Naprawdę? Zawsze wydawało mi sie że normalnie rozmawiam, ale może znów
    > się mylę.
    Z całą pewnością mogę stwierdzić, że w ogóle nie to być może miałem na
    myśli.

    Jotte