  • Data: 2006-02-22 22:30:42
    Temat: Re: Komornik chce moj telewizor :(
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dtiobj$pgl$4@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Znów cię nie rozumiem. Napisz to w taki języku (takimi słowami) bym
    > zrozumiał.
    Niestety nie mogę zgodzić się z takim ujęciem i stanowczo odcinam się od
    wszelkich przejawów takiej interpretacji faktów wynikających z naszej
    dyskusji. Twoje stanowisko uważam za przejaw postawy tendencyjnej, by nie
    rzec - wrogiej postawy wobec mojej osoby i prezentowanych przeze mnie
    poglądów, których w dodatku nie ujawniłem. Klaustrofobiczna niechęć nie
    stanowi dobrego punktu wyjścia do konstruktywnej dyskusji mającej zaowocować
    rzeczowymi wnioskami i ustaleniami dlategojest jałowa i bezproduktywna z
    pratycznego punktu widzenia.

    Jw.

    Jotte