    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Date: Fri, 29 Jan 2010 11:23:42 +0100

    > Zapominasz o odpowiedzialności członków zarządu?

    http://prawo.money.pl/aktualnosci/okiem-eksperta/art
    ykul/odpowiedzialnosc;za;dlugi;spolki;z;o;o;,91,0,22
    0507.html

    nie. To sa poprostu bardzo konkretne przypadki. W przypadku jednak DG to Ty
    trafisz do BIK a nie spolka. To tylko przyklad jednak uwazam, ze sp z o.o.
    to o niebo lepsze rozwiazanie niemal bez minusow (choc oczywiscie przy
    minimalnych przychodach to oczywiscie jak armata na komara)

    Icek