  • Data: 2010-01-29 09:36:00
    Temat: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 10:04:28 +0100, Icek napisał(a):

    > no OK, chce zalozyc firme skladajaca dlugopisy. Zabronisz?

    Gdzie cos takiego pisałem?

    > Czy pracownik skladajacy dlugipisy jest gorszy? Czemu on ma pracowac za 900
    > zlotych ??

    Bo jako pracodawca musze przeprowadzać jakieś kalkulacje, bilanse co i za
    ile mi się będzie opłacać.
    Gdybym był producentem np. Parkerów czy jeszcze wyższej półki - to pewnie
    by pracownicy zarabiali kilkukrotność tych 900zł ;)

    > Czyli jednak dopuszczasz, ze sa zawody w ktorych zarabia sie najmniej
    > (skladanie dlugopisow)

    Wyrwałeś z kontekstu i dorobiłeś swoją tezę.
    Logicznym jest że jak po sprzedaniu przykładowo 100 000 długopisów
    miesięcznie mam zysk netto (po poniesieniu wszystkich kosztów związanych z
    DG, bez WYNAGRODZEŃ!!) na poziomie 10 000zł, to trudno abym pracownikom
    wypłacił 50 000zł. Świadczyłoby to i moim debilizmie.
    Oczywiście, gdyby to było załamanie okresowe na rynku - to jeszcze pikuś -
    ale gdyby to była tendencja stała - to bezapelacyjnie - wypowiadam im umowy
    i zwijam majdan.