    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Date: Mon, 25 Jan 2010 23:43:17 -0000

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message
    news:hjk0d8$qs7$1@node1.news.atman.pl...
    > ok.
    > szczytu.
    >
    > day return jest o polowe tanszy.

    Bzdura! Ile kosztuje najtanszy bilet kupiony w dniu wyjazdu z Londynu do
    mancheste w dwie strony? To ok 350km. Wlasnie te 60 funtow to jest bilet day
    return czyli po godzinach szczytu.
    Sprawdz lepiej, ja nie mowie o bilecie z Luton do Londynu.

    > eeeee, jezdzilem i pociagami i autobusami i jakos tak zle tego nie
    > wspominam.

    Zapraszam na London Euston tuz po 17:00 jak oglaszaja gdzie podstawiono
    pociag do:
    Manchester, Glasgow, Liverpool...
    Kolejki do kasy tez sa niezle, jesli chodzi o dalekobiezne autobusy to zycze
    powodzenia ci kupic bilet na autobus np. do Birmigham tak bys odjechal w
    ciagu godziny mimo ze jest chyba ze 4 autobusy do Birmigham na godzine.
    Najwczesniej kupisz za 2 moze 3 godziny. I tez odstoisz swoje w kolejce.

    > sa
    > cuda
    >
    > temat jest bardzo gleboki. Odpowiedzialem tylko na pierwszego posta w
    > watku.
    > Chcesz to podyskutuj sobie z boukunem na ten temat

    Sam napisales swoje myle przemyslenia wiec o co biega?

    > A jakby usprawnic PKP, Poczte Polska czy system zdrowotny to mniej kasy by
    > wyciekalo co przelozyloby sie na dzialajacy lepiej system.
    >
    > Jezeli prywatny robi cos za 30 zlotych to panstwowy zazwyczaj (bez doplat)
    > tego taniej nie zrobi. Jak panstwowy robi cos za 30 zlotych (bez doplat)
    > prywatny czesto zrobi taniej.

    Jak ktos sie nie nadaje na dane stanowisko to sie go zwalnia... prawda?
    Tak powinien wyleciec: Balcerowicz, Tusk, Suchocka, Boni, Bielecki,
    Kropiwnicki, Lewandowski... prawda?
    Widac sie nie nadawali skoro zrobili taka kaszane. Jak sam premier Olszewski
    kiedys powiedzial? A na kim mialem sie nauczyc rzadzic jak nie na
    narodzie... Czy w prywatnej firmie tez bys takiego prezesa zatrudnil?