eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina › Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
  • Data: 2017-01-21 13:23:46
    Temat: Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.01.2017 o 13:00, Budzik pisze:

    > I co? Ten pomysł wpadł mu do głowy w ostatniej chwili?

    A po co innego by się tak ambitnie przedzierał w lewo, jak wystarczyło o
    jeden pas? Ponadto to że chyba koła w momencie strzała miał skręcone w
    lewo też stanowi poszlakę;) Tak czy inaczej ładnie się nie zachował -
    zablokował obydwa pasy do jazdy na wprost przed samym skrzyżowaniem na
    zielonym, na ten lewy to się mocno na wydrę wepchnął...

    > Oczywiście jest możliwość ze chwilę wczesniej włączyc się do ruchu

    Wcześniej po prostu cisnął prawym pasem do końca, bo jak widzisz był wolny;)

    A ten co przed nim się zatrzymał "na zielonym" postąpił ze wszechmiar
    słusznie - nie było gdzie dalej jechac.

    Shrek