eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina › Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
  • Data: 2017-01-21 14:01:49
    Temat: Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .01.2017 o 23:59 Adam Wysocki <g...@s...invalid> pisze:

    > Cześć,
    >
    > Miałem sytuację, która nagrała się tak.
    >
    > https://youtube.com/watch?v=R9hyBEthOeo

    Winny wg mnie nie jesteś, ale po stylu jazdy i komentarzu po zdarzeniu
    wnioskuje, że należysz do zwykłych buraków za kierownicą, którzy w każdym
    uczestniku ruchu widzą swojego "wroga".

    Chłopie, każdemu się spieszy, bylem na tym skrzyżowaniu +-5 min w tym
    samym czasie co Ty, przez takich jak Ty dochodzi do tragedii. Codziennie
    widzę takie sytuacje na końcu obwodnicy, na skrzyżowaniach. Tamtemu z tyłu
    (jeśli nie był zwykłym gapą) puściły nerwy i celowo Cię puknął. Kolejnym
    razem ktoś ze słabymi nerwami zrobi to przy 120km/h na godzinę i będzie
    tragedia. Przemyśl to.

    TG