  • Data: 2009-06-19 17:37:01
    Temat: Re: Kolejny martwy przepis - potworek
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Cze, 19:11, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > To oddzielna kwestia i nie o nią mi chodziło. Zresztą gdyby nie osoby palące
    > i pijące alkohol to państwo by już daaaawno... daaaawno temu zbankrutowało.

    Przepis w cale nie musi byc martwy - wystarczy egzekwowac. Delikwent
    dostanie dwa razy w miesiacu mandat 500 pln i sie oduczy ;) Czy może
    lepiej jakis procent swoich dochodow (jestem zwolennikiem tego systemu
    kar). Bo jednego 500pln zaboli bardzo, a dla innego do drobne.

    Czy Panstwo by zbankrutowalo? A ile teraz wydaje pieniedzy na leczenie
    osob palacych i naduzywajacych alkoholu? DO tego wyplaty ewentualnych
    rent, zasilkow chorobowych. Plus koszta kampanii spolecznych...

    Pozdrawiam
    Rafal