  • Data: 2009-06-19 22:12:10
    Temat: Re: Kolejny martwy przepis - potworek
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Posłowie podkomisji zdrowia pracują nad projektem, który zakłada całkowity
    > zakaz palenia w budynkach publicznych: szkołach, zakładach pracy, obiektach
    > kultury i sportowych, środkach transportu oraz dworcach, przystankach i
    > lotniskach. Ponadto nie będzie można palić w odległości 10 metrów od tych
    > budynków.
    >
    > Inż.prawa

    Mam wspólną ścianę ze żłobkiem. Czy przyjdą do mnie do mieszkania i narysują
    jakąś linię na podłodze żeby wiedział gdzie jest 10 metrów, czy sam muszę ją
    narysować. Na dodatek mieszkam na parterze a za oknem mam przystanek autobusowy.
    To w jakiej odległości od okna będę mógł palić? Ulica jest wąska. Nie ma 10
    metrów. To po drugiej stronie ulicy też nie będzie można palić? Czy kal będę
    jechał samochodem obok przystanku i palił to będę musiał robić taki numer z
    papierosem co go Kobuszewski w jakimś skeczu pokazywał. Chował peta do ust.