  • Data: 2007-10-05 00:24:44
    Temat: Re: Kolejny dylemat nazwiskowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > Czyli jednak właściwa jest wersja Selektywnej?

    Kwestia mojej polskiej literki była poruszana już przez innych
    trollujących upierdliwców już wiele razy...

    > Trochę zamieszałeś... Ja bym tam olał wadliwe czytniki :D a serwery raczej
    > nie mają takich problemów. Bo i nie mają nawet powodu ingerować w treść.
    > Nie takie ich zadanie.

    Zadanie nie zadanie - popatrz co się czasem dzieje z tematami wątków,
    jak ktoś nieopatrznie wstawi polską literkę.

    > No jest tam takie zdjęcie chłopa z aparatem w wyciągniętą przed siebie ręką
    > podpisane ,,Andrzej Ława postanowił szukać sprawiedliwości w sądzie''. Więc
    > pytam, czemu tej sprawiedliwości szukasz w tak dziwnej pozie :D

    Błagam, powiedz że tylko udajesz aż taką ociężałość myśli...

    > Od dawna wiadomo, że nie ważne jak się mówi, byle się mówiło :D

    Wiesz, wtedy by się nie czepiali fotografowania - w końcu takie zdjęcia
    to też darmowa reklama ;)

    To są po prostu zdegenerowane jednostki z kompleksami, żądne władzy w
    stopniu patologicznym, a przy tym niezdolne do logicznego myślenia.
    Reszta to pogrobowcy ubecji, którzy po upadku bezpieki nie mogą się
    odnaleźć i znajdują sobie takie nisze.

    IMNSHO ten artykuł ich ździebko zaboli ;) Zwłaszcza ten ogłoszony
    konkurs fotograficzny ;->