  • 1. Data: 2007-10-04 18:37:15
    Temat: Kolejny dylemat nazwiskowy
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    już kiedyś zastanawiałem się jak się nazywa naprawdę Łukasz Fołtyn (maskotka
    PSL). Jedni piszą Fołtyn inni Foltyn. A tu znów: Nijaki Ława trafił do
    gazety:
    http://miasta.gazeta.pl:80/warszawa/1,34862,4545920.
    html
    i wszystko wskazuje na to, że to nasz grupowy ulubieniec... Tyle że nazwisko
    przekręcili, bo sam zainteresowany przedstawia się na grupie jako Andrzej
    Lawa. No chyba że to taka grupowa ksywka :D

    Tak patrzę na to zdjęcie i zastanawiam się, czemu on lazł do tego sądu z
    aparatem wyciągniętym przed sobą....

    BTW: świetne zagranie handlowe ze strony władz targowiska... Darmowa reklama
    w mediach, a jeszcze Selektywna namawia do odwiedzania tamtych terenów i
    fotografowania... A przy okazji, wiadomo, coś się nabędzie...

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 2. Data: 2007-10-04 18:41:09
    Temat: Re: Kolejny dylemat nazwiskowy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    [ciach ...]

    A tłumaczyłem [jemu] że w centrum handlowym jak właściciel nie chce to
    nie można fotografować ;)

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-10-04 19:12:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Johnson wrote:
    > Tristan pisze:
    >
    > [ciach ...]
    >
    > A tłumaczyłem [jemu] że w centrum handlowym jak właściciel nie chce to
    > nie można fotografować ;)

    podstawa prawna, upoważniając ochrone do naruszenia nietykalnosci osobistej?

  • 4. Data: 2007-10-04 19:23:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > podstawa prawna, upoważniając ochrone do naruszenia nietykalnosci
    > osobistej?

    A podstawa prawne by tu pisać ;) ?

    Idę spać. Oczywiście wiem że to nikogo nie obchodzi :)

  • 5. Data: 2007-10-04 19:48:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:
    > Tristan pisze:
    >
    > [ciach ...]
    >
    > A tłumaczyłem [jemu] że w centrum handlowym jak właściciel nie chce to
    > nie można fotografować ;)

    Tłumaczyłeś na tej samej zasadzie, na jakiej inni "specjaliści"
    tłumaczą, że Ziemia jest płaska. Albo jeszcze lepiej - wklęsła (i żyjemy
    we wnętrzu kuli).

    Jako bajeczki - zabawne. Ale z rzeczywistością nie ma to nic wspólnego.

  • 6. Data: 2007-10-04 19:51:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan wrote:

    > przekręcili, bo sam zainteresowany przedstawia się na grupie jako Andrzej
    > Lawa. No chyba że to taka grupowa ksywka :D

    W internecie siedzisz chyba od bardzo niedawna...

    W nagłówki nie pakuje się polskich liter, bo czasami
    czytniki/serwery/bramki potrafią je spartolić.

    > Tak patrzę na to zdjęcie i zastanawiam się, czemu on lazł do tego sądu z
    > aparatem wyciągniętym przed sobą....

    ???

    > BTW: świetne zagranie handlowe ze strony władz targowiska... Darmowa reklama
    > w mediach, a jeszcze Selektywna namawia do odwiedzania tamtych terenów i
    > fotografowania... A przy okazji, wiadomo, coś się nabędzie...

    ROTFL

  • 7. Data: 2007-10-04 21:18:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 21:51
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@n...lechistan.com>):

    > W internecie siedzisz chyba od bardzo niedawna...

    Ano... Dopiero 11 lat.

    > W nagłówki nie pakuje się polskich liter, bo czasami
    > czytniki/serwery/bramki potrafią je spartolić.

    Czyli jednak właściwa jest wersja Selektywnej?
    Trochę zamieszałeś... Ja bym tam olał wadliwe czytniki :D a serwery raczej
    nie mają takich problemów. Bo i nie mają nawet powodu ingerować w treść.
    Nie takie ich zadanie.

    > ???

    No jest tam takie zdjęcie chłopa z aparatem w wyciągniętą przed siebie ręką
    podpisane ,,Andrzej Ława postanowił szukać sprawiedliwości w sądzie''. Więc
    pytam, czemu tej sprawiedliwości szukasz w tak dziwnej pozie :D

    > ROTFL

    Od dawna wiadomo, że nie ważne jak się mówi, byle się mówiło :D

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 8. Data: 2007-10-04 21:46:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@n...lechistan.com>):

    > W internecie siedzisz chyba od bardzo niedawna...

    Ano... Dopiero 11 lat. Wcześniej nie było mnie stać. Dlatego tak cenię Tepsę
    za jej wkład w rozwój internetyzacji kraju.

  • 9. Data: 2007-10-05 00:24:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan wrote:

    > Czyli jednak właściwa jest wersja Selektywnej?

    Kwestia mojej polskiej literki była poruszana już przez innych
    trollujących upierdliwców już wiele razy...

    > Trochę zamieszałeś... Ja bym tam olał wadliwe czytniki :D a serwery raczej
    > nie mają takich problemów. Bo i nie mają nawet powodu ingerować w treść.
    > Nie takie ich zadanie.

    Zadanie nie zadanie - popatrz co się czasem dzieje z tematami wątków,
    jak ktoś nieopatrznie wstawi polską literkę.

    > No jest tam takie zdjęcie chłopa z aparatem w wyciągniętą przed siebie ręką
    > podpisane ,,Andrzej Ława postanowił szukać sprawiedliwości w sądzie''. Więc
    > pytam, czemu tej sprawiedliwości szukasz w tak dziwnej pozie :D

    Błagam, powiedz że tylko udajesz aż taką ociężałość myśli...

    > Od dawna wiadomo, że nie ważne jak się mówi, byle się mówiło :D

    Wiesz, wtedy by się nie czepiali fotografowania - w końcu takie zdjęcia
    to też darmowa reklama ;)

    To są po prostu zdegenerowane jednostki z kompleksami, żądne władzy w
    stopniu patologicznym, a przy tym niezdolne do logicznego myślenia.
    Reszta to pogrobowcy ubecji, którzy po upadku bezpieki nie mogą się
    odnaleźć i znajdują sobie takie nisze.

    IMNSHO ten artykuł ich ździebko zaboli ;) Zwłaszcza ten ogłoszony
    konkurs fotograficzny ;->

  • 10. Data: 2007-10-05 06:35:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 02:24
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <j...@n...lechistan.com>):

    > Kwestia mojej polskiej literki była poruszana już przez innych
    > trollujących upierdliwców już wiele razy...

    A to nie wiem, nie bywam na waszych forach.

    > Zadanie nie zadanie - popatrz co się czasem dzieje z tematami wątków,
    > jak ktoś nieopatrznie wstawi polską literkę.

    Przez czytniki, głównie przez gugla, on psuje w dowolnym miejscu.

    > Błagam, powiedz że tylko udajesz aż taką ociężałość myśli...

    OK :D Udaję...
    Oczywiście piszę ironicznie i naśmiewam się z Selektywnej i jej debilnego
    podpisu pod zdjęciem.

    > Wiesz, wtedy by się nie czepiali fotografowania - w końcu takie zdjęcia
    > to też darmowa reklama ;)

    W Twoim prywatnym albumie... Żadna radość. A teraz jest w całej Polsce.

    > IMNSHO ten artykuł ich ździebko zaboli ;) Zwłaszcza ten ogłoszony
    > konkurs fotograficzny ;->

    A ja myślę, że właśnie będzie pełna radocha z reklamy.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl