    From: kam <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks Postepowania Adm .??
    Date: Sat, 14 Sep 2002 13:08:49 +0200

    eugen napisa_(a):

    > dowiedzialem sie ze termin posiedzenia powinien sie odbyc w ciagu 30dni
    > zgodnie z KPA
    > wynika z tego ze jest to swiadomy zamach na moje 5 miesieczne swiadczenia
    > a myslalem ze Polska
    > prawem stoji

    Tak, ale w kpa jest też art.36 par.1 na który się powołują: "O każdym
    przypadku niezałatwienia sprawy w terminie określonym w art.35 (czyli
    właśnie miesiąc lub dwa) organ administracji obowiązany jest zawiadomić
    strony, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia
    sprawy"

    Zawiadomili? Podali przyczyny? Wskazali termin? Nic im nie zrobisz. No,
    możesz skargę napisać...

    KG