  • Data: 2010-04-06 14:28:45
    Temat: Re: Kilka radarow po kolei
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości

    > Czyli jak juz raz ukradnę, to mogę kraść do woli? Bo tylko jedno
    > przestępstwo popełniam, cały czas to samo...

    Zupełnie nietrafione porównanie. Jak raz ukradniesz, to następna kradzież to
    już jest następna kradzież. Następne przestępstwo. Ale jak raz ukradniesz,
    to chyba nie powinieneś być za tą jedną kradzież karany kilka razy, prawda?
    Na przykład raz coś ukradzniesz, a zostaniesz jednocześnie namierzony przez
    kilku policjantów, to czy za każdego powinieneś dostać karę?