  • Data: 2010-04-08 07:15:38
    Temat: Re: Kilka radarow po kolei
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 20:38:01 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Muszą wiedzieć, w którym dokładnie momencie/miejscu łapią.
    > Na to nakłada się błąd synchronizacji czasu.
    >
    > Jeśli stoją w odległości 100 km -- OK, ale jeśli są oddalone
    > od siebie o 5 m -- to raczej nic z tego. No i można policzyć,
    > w jakiej odległości mogą stać, aby miało to sens. :) Zwłaszcza
    > na autostradach (z których nie można zjechać na bok) ma to sens. ;)

    Kamery SPECS ustawia się minimum co 250m. A maksymalnie nawet powyżej
    20km - z tego można wyliczyć całkiem dokładną średnią. W każdym razie
    wystarczająco dokładną żeby stwierdzić czy ktoś jechał 90km/h
    czy 130km/h.
    No i można je ustawić w kilku miejscach obstawiając wszystkie zjazdy,
    bo i tak wszystkie zdjęcia trafiają od razu na centralny serwer.

    > Niemcy na autostradach ponoć testują maksymalną szybkość samochodów.

    Ech... nic nie pisz... Cztery lata tam siedziałem mając samochód
    służbowy. Generalnie nie lubię jeździć samochodem - poza jednym wyjątkiem -
    niedziela na niemieckiej autostradzie. 200km nie dotykając hamulca ze
    średnią 150 km/h (jak trza było zwolnić na ograniczeniu to wystarczyło
    zdjąć nogę z gazu, bez ograniczenia to musiałem co chwilę patrzeć na
    licznik bo chwila zamyślenia i było 190).
    Ciekawe czy moje wnuki tego doczekają w PL ;-)

    > Ja dziś testowałem swoje Volvo. 180 km/h ciągnie bez trudu, ale:

    Ja swoją kijanką (Kia Pride) wyciągnąłem 130 na A1 przed Gdańskiem
    - ale krótko, bo bałem się że mi kółka odpadną ;-) Z drugiej strony
    to przynajmniej nie muszę się bać radarów poza miastem - mają za wysokie
    progi prędkości jak na moje autko ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry