  • Data: 2010-04-07 18:38:01
    Temat: Re: Kilka radarow po kolei
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Henry(k)" 1aswdyae3jet0.yaswf5ue43lb$....@4...net

    > Przecież one nie będą parami - większość kierowców po strzeleniu na
    > pierwszym zwolni i nie załapie się na drugi. A będą i tacy co w porę
    > zauważą pierwszy, a potem "uspokojeni" dodadzą gazu u załapią się
    > na drugi.

    Nie chodzi o zarabianie, ale o uspokajanie. :)
    To nie biznes z bazaru. :)

    > Po radiu albo nawet niezależnie synchronizowane z GPS (chyba z dokładnością
    > poniżej 7ms da się zejść a to powinno wystarczyć).

    Muszą wiedzieć, w którym dokładnie momencie/miejscu łapią.
    Na to nakłada się błąd synchronizacji czasu.

    Jeśli stoją w odległości 100 km -- OK, ale jeśli są oddalone
    od siebie o 5 m -- to raczej nic z tego. No i można policzyć,
    w jakiej odległości mogą stać, aby miało to sens. :) Zwłaszcza
    na autostradach (z których nie można zjechać na bok) ma to sens. ;)

    Niemcy na autostradach ponoć testują maksymalną szybkość samochodów.

    Ja dziś testowałem swoje Volvo. 180 km/h ciągnie bez trudu, ale:

    z 70 km/h zatrzymuje się na dwóch swoich długościach
    ze 140 km/h potrzebuje około 66 metrów
    a ze 100 około 33 metrów

    Gdy miało ze 3 tysiące km hamowało zdecydowanie spokojniej.

    Wyniki tak sobie wiarygodne, bo ani nie miałem poziomych odcinków,
    ani nie hamowałem wielokrotnie, ani nie studziłem hamulców pomiędzy
    próbami.

    Przekroczenie 180 km/h jest raczej trudne. :)
    Może po kwadransie rozpędzania by się udało wyciągnąć to, co zapowiada
    producent. ;) A ponoć ma jeździć 205 km/h po płaskim, bez wiatru w plecy.

    -=-

    Mogę trafić na cmentarz? Dziś właśnie trafiłem. :)
    Na tabliczce napisano suchą liczbę -- 16 tysięcy zamordowanych.
    Wyobraźnia do tego dodała małe miasteczko... Rozejrzałem się
    i uświadomiłem sobie, że na małym skrawku ziemi zgromadzono
    to, co zostało z takiego miasteczka...

    Rok temu samochód jeździł zupełnie inaczej -- był bardziej zwarty.
    Pamiętam dokładnie, bo jechałem właśnie tą drogą. :)

    Czy to jazda po wertepach daje się we znaki, czy to normalny objaw?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'