  • Data: 2014-01-23 00:23:01
    Temat: Re: Kierowcy mordercy
    Od: "Nemo" <C...@N...us> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    >> Zapisał sie do chóru populistów,
    >
    > nie.

    Tak.

    >> którzy na każdy problem mają jedno
    >> rozwiązanie: podwyższyć kary.
    >
    > nie. modyfikowac i rozrozniac.

    Napisałeś w odniesieniu do konkretnej sprawy. Takie działanie to
    najgorsze co można robić względem prawa karnego czy prawa w ogóle.
    Prawo nie powinno reagować na incydenty tylko rozwiązywac problemy w
    sposób systemowy. Zwłaszcza kodeksy nie powinny być zmieniane ad hoc,
    pod wpływem akcji, emocji, sraczki medialnej itp. Jedna, generalna
    redakcja na ćwierć wieku to byłoby do przyjęcia. A nie to co się teraz
    z prawem wyrabia.

    > nie za wszystko.

    Nie za pierwszym razem, ale w finale.

    > Masz racje. Co nie zmienia faktu, ze glupio tak dyskutanta pojechac
    > "glupoty piszesz".
    >
    > Nie mozna bylo tak od razu ja napisales?

    Pracuję nad sobą, tylko słabo mi idzie. Ale głąbem nazwałem cię
    dopiero w czwarym poście, więc tak najgorzej nie jest. Może skończy
    sie naganą, a nie od razu czapa?