  • Data: 2014-01-23 08:23:04
    Temat: Re: Kierowcy mordercy
    Od: "Nemo" <C...@N...us> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > chyba lepiej niz do wygdybanej
    >
    > konkretna sprawa reprezentuje konkretny problem

    Konkretna sprawa to incydent. Nie można zmieniać kodeksów pod wpływem
    incydentu.

    > czy w zwiazku z tym zabroniona jest dyskusja o konkretnych
    > przypadkach?

    No to dyskutujemy.

    > dyskusja a nwet propozycja to nie zmiana prawa, do tego droga daleka

    Całe szczęście. Ale głupie działanie zaczyna sie od głupich pomysłów,
    dlatego trzeba na nie reagować.

    > ja tam nie wiem co sie wyrabia, pamietam dopalacze, chybaiona akcje

    Sam widzisz do czego prowadzi pisanie prawa na kolanie, pod wpływem
    incydentów i emocji. Skoro już sam dostarczasz argumentów przeciw
    swoim postulatom to chyba dyskusja zmierza ku szczęśliwemu końcowi ;P

    > a ty prorok jasnowidz jakis?

    Tu nie trzeba nadprzyrodzonych zdolności, wystarczy logiczne myślenie.