  • Data: 2014-01-23 00:40:06
    Temat: Re: Kierowcy mordercy
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.01.2014 00:23, Nemo wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > Tak.

    > Napisałeś w odniesieniu do konkretnej sprawy.

    chyba lepiej niz do wygdybanej

    konkretna sprawa reprezentuje konkretny problem

    > Takie działanie to
    > najgorsze co można robić względem prawa karnego czy prawa w ogóle. Prawo
    > nie powinno reagować na incydenty tylko rozwiązywac problemy w sposób
    > systemowy.

    czy w zwiazku z tym zabroniona jest dyskusja o konkretnych przypadkach?

    dyskusja a nwet propozycja to nie zmiana prawa, do tego droga daleka

    > Zwłaszcza kodeksy nie powinny być zmieniane ad hoc, pod
    > wpływem akcji, emocji, sraczki medialnej itp. Jedna, generalna redakcja
    > na ćwierć wieku to byłoby do przyjęcia. A nie to co się teraz z prawem
    > wyrabia.

    ja tam nie wiem co sie wyrabia, pamietam dopalacze, chybaiona akcje

    > Nie za pierwszym razem, ale w finale.

    a ty prorok jasnowidz jakis?