  • Data: 2006-11-22 12:56:49
    Temat: Re: Katastrofa w "Halembie" a wypowiedż premiera
    Od: Onufry Zagłoba <zagloba@maupa@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:ek1d2h$p12$1@opal.futuro.pl...

    > nie moze ;) bo un tradycjonalista jest

    To niech żre tradycje. Dzieci w tradycje ubiera. I niech w tradycji mieszka.

    Nosz ... jego mać! Ma tradycje i nie będzie gdzie indziej robił. A jak mu
    nie dadzą w kopalni tyle ile chce to albo morde obije albo ukradnie. Ile
    jeszcze argumentem bedzie siła?

    Ja mogę albo muszę wyjechać z miasta/kraju za praca. On nie. Bo dziad
    fedrował, ojciec fedrowali. On tyż bedzie. A jak nie to oni wyjado. Ino do
    tej warszawki pod sejm.

    A kradnijta se, a obiajajta mordy. Może jak zaczną strzelać to się
    opamiętają skoro po tym jak wzięli palec, rekę i ramię maja jeszcze mało.

    --
    Pozdrawiam Waszmości
    Onufry Zagłoba