  • Data: 2006-11-23 12:27:17
    Temat: Re: Katastrofa w "Halembie" a wypowiedż premiera
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:19fl8vv2wflyw$.dlg@onet.pl...

    > Ale to ty powiedziałeś :/

    to bylo pytanie, nawet postawilem znak zapytania, ale coz, moze w szkole
    gorniczej tego nie ucza

    > Za to powinni ci w szmaty nakopać :))

    no pewnie, zawsze jak rozumu braknie, rozwiazania silowe sa w modzie :)

    > Skoro tak twierdzisz.

    nie twierdze, pytam

    > To co w takim razie można powiedzieć o angielskich, byłych górnikach -
    > tam
    > ten system stosowano.

    a co mnie angielsy gornicy, moze oni sa wlasnie glupi, ze jak ich rzad nie
    poprowadzi za raczke jak dziecko, to inaczej rady nie dadza

    > a wszyscy ku..a oni żyją na KILKUKROTNIE wyższym poziomie niż polacy !!

    bo widac polacy sa jeszcze glupsi, zawsze woleli szabelka machac, krzyczec
    veto i "wolnoc tomku w swoim domku" niz ruszyc mozgownica, owszem bywaly
    jednostki, jednak szybko przez szlachetkow i chlopstwo zostali przykryci,
    a ich dokonania zniweczone

    > To powiedzcie no SZERSZEN - jak to ku..a w końcu jest ?????

    mniej wiecej jak wyzej, skoro gornik woli rozpieprzac swoj kraj, niz zajac
    sie inna robota, to lepiej nie bedzie, oczywiscie gornik nie jest
    wyjatkiem