  • Data: 2022-01-09 12:02:04
    Temat: Re: Kasowanie emaili przez operatorów
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2022 o 01:18, Kviat pisze:

    > To nie jest rocket science.

    No i właśnie dlatego, że to takie proste, to takie trudne.

    > W logach widać skąd i kiedy ktoś logował się do skrzynki.
    > Ale to jakby log czegoś innego i inny plik z logiem.

    Pewnie dlatego służby miały problem, szukali nie w tych logach.
    Zresztą wiadomo było, że jakoś się komunikują tylko nie było wiadomo jak.

    > W opisywanym przez Ciebie przypadku też
    > nie miałby szans wyciągnięcia takich danych z tej kopii roboczej.

    Jak to nie? Cyklicznie lub po każdym zalogowaniu/wylogowaniu użytkownika
    jego katalog "kopie robocze" jest archiwizowany. Tylko trzeba na to wpaść.
    No a potem może robi się z tego grafy? Nie wiem bo nie bawiłem się w
    takie rzeczy.

    > Jeszcze nie słyszałem o istnieniu serwera pocztowego (ani o istnieniu
    > takiego szalonego admina), który by zapisywał w treści maila (roboczego,
    > czy nie roboczego) skąd i kiedy nastąpiło logowanie do skrzynki pocztowej.

    Pewnie, że z góry, dla wszystkich się tego nie robi, ale jak już wiesz
    czego i gdzie szukać, to czemu nie?