    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Kara dla nieletnich
    <uvem7o$us6$1$monika.g@news.chmurka.net> <uvgfhd$3jqd0$1@dont-email.me>
    <uvhcnk$jdr$2$monika.g@news.chmurka.net>
    <9...@4...net>
    <BK7TN.77576$kt2.5871@fx13.ams1>
    <qr000r3jclvi$.1sf0w92cp4qb9.dlg@40tude.net>
    <uvjt8h$p5e$7$Shrek@news.chmurka.net> <fkkTN.41697$MP2.3105@fx05.ams1>
    <uvkutd$ria$1$Shrek@news.chmurka.net> <U1oTN.44848$hv2.13970@fx14.ams1>
    <uvm5dd$5e3$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 16 Apr 2024 23:27:05 GMT

    On 2024-04-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kiedyś już na ten temat rozmawialiśmy:P Wtedy twierdziłeś że z braku
    > kibli ja ze poniekad z kultury jakkolwiek głupio by to nie brzmiało:P

    O widzisz, tak własnie działa nauka :) Doszły nowe dane, nalezy się
    zastanowić czy wczeniejsze tezy były słuszne :) Ale akurat jedno nie
    przeczy drugiemu. Jak margines jest mały to jest gdzie srać bo większość
    ma gdzie mieszkać.

    > Pomijając dyskusje na temat jajka i kury, to możesz mieć o tyle rację,
    > że i w Nepali i na Srilance nie mają takiego zagęszczenia populacji jak
    > w indyjskich megamiastach, więc i tych kibli w slamach też trzebaby
    > gigantyczne ilości, z drugiej strony problem srających na ulicach też
    > jest jakby bardziej uciążliwy niż jak ktoś klocka w Nepalu postawi;)
    > Pozostaje sprawdzić jak jest w Bangladeszu:P

    Od dłuższego czasu o tym myślę, ale weryfikacja częstotliwości srania na
    ulicach Bangladeszu jak dotąd nie wpisuje mi się w zbiór czynników
    motywacyjnych koniecznych do odwiedzenia tego kraju.

    > Powiem tak - na tle reszty indie się wyróżniają brakiem zamiłowania do
    > higieny i porządku:P

    Własnie Nepal mnie pod tym względem zaskoczył. Widać, że ogólnie starają
    się zachować porządek, przynajmniej w częściach turystycznych. Ludzie
    też generalnie mili i pomocni.

    --
    Marcin