  • Data: 2004-10-02 09:13:30
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wrote:

    > A jak jest fałszywy to jest dowodem w sprawie z Art 270 par 1 KK i
    > jako taki podlega zabezpieczeniu :-)

    ale jest wlasnoscia pasazera no nie :) to jak to jest z ta wlasnoscia ? :)
    Poza tym co jesli nei jest podrabiana a kontroler sobie ja chce zatrzymac
    (bo moze na zdjeciu jest jakas fajan pupa i mu sie akurat spodobala) zeni
    kobiecie kit ze jest podrabiana i cyk do kieszeni :)
    Wtedy wychodzi na to ze praktycznie Twoja teoria o tym ze nie moze zabrac
    pasazerowi bo to jego wlasnosc idzie w smietnik :)

    --
    fi5h