  • Data: 2004-10-02 09:25:11
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wrote:

    > Ten protokół dla każdego sądu będzie wystarczającym dowodem -
    > zapewniam Cię. Przecież z sufitu tych danych nie wzięli.

    no wlasnie jak nei wzieli :)
    Kontrolujac dobry bilet mozesz sobie wlasnie spisac dane osobowe pacjenta,
    numer biletu, adresik itp
    A potem z kolegami przy piwie napiszesz protokol :)

    Wlasnie dlatego jestem przeciwny pisaniu danych osobowych na bilecie. Jak
    ktos ma niewazny bilet, albo sa na nim uchybienia to dane powinno sie spisac
    z dowodu osobistego lub innego "prawdziwego" dokumentu stwierdzajacego dane
    osobowe pacjenta.