  • Data: 2004-09-30 21:00:33
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wrote:

    > Mieliby problem gdyby go zatrzymali.

    jaki?

    > Jest bardzo mocnym dowodem.

    mam inne zdanie...

    > Jeśli delikwent zaskarża nakaz zapłaty, to musi wskazać i udowodnić jakies
    > okoliczności które moga spowodować, że sąd go uchyli.

    wystarczy że napisze - "miałem wypełniony bilet" i nadal to przewoźnik
    musi udowodnić że określonego dnia o określonej godzinie osoba X jechała
    z biletem bez miejsca zamieszkania

    > Stwierdzenie "miałem
    > podpisany bilet, proszę oto on" taka okolicznościa nie jest, bo przeciwko
    > niemu padnie stwierdzenie trzech osób, że "nie prawda, w chwili kontroli na
    > bilecie brakowało adresu" i po zawodach.

    Sprawa będzie rozpatrywana po jakimś czasie. Zbyt dokładne zeznania
    wzbudzają podejrzenia. Pozostaje nam protokół. Dlatego twierdzę, że
    szanse małe, ale są.
    Poza tym czy brak miejsca zamieszkania (imię i nazwisko było) to
    uchybienie, które usprawiedliwia nałożenie kary dodatkowej? art.5 kc...

    KG