  • Data: 2004-10-01 06:51:20
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: "LJ" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cjhiek$as6$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Na jakim świstku? Przecież ponoć nie podpisałes...
    > A co jest na nim napisane?

    Nic nie podpisywalem, ale dostałem owy "świstek". Napisane tam jest, że
    "podstawa do nałożenia opłaty" to "bilet niewypełniony" na podstawie tego:
    "Przepisy porządkowe obowiązujące w miejskiej komunikacji zbiorowej w
    Gorzowie Wlkp. Uchwała Nr XXII/239/2003 Rady Miasta Gorzowa Wlkp. z dnia 30
    grudnia 2003r. §24.2." co cytowałem już wyżej. Oprócz tego wpisany jest
    jeszcze numer biletu miesięcznego, miejsce kontroli, godzina, numer
    kontrolera czyli arsen2004. Oprócz tego jest napisane, że musze zapłacić
    25,20 zł w terminie do 7 dni, lub 36 zł po 7 dniach. Adres tej firmy arsen i
    pouczenie. Nigdzie nie ma moich danych na tym.

    LJ