  • Data: 2004-10-01 12:55:16
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LJ" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cjh7kf$k7f$1@inews.gazeta.pl...

    > Witam !
    > W dniu dzisiejszym miałem nieprzyjemną przygodę w popularnymi w
    > komunikacji
    > miejskiej 'kanarami'.

    Zaraz sie Olo Kwaśniak pewnie odezwie :-) (chyba, że sie już odezwał)

    > W swojej przejazdówce nie miałem wpisanego adresu zamieszkania,
    > za co otrzymałem mandat(?), opłate dodatkową (?) -

    Kontroler biletowy nie ma uprawnień do nakładania mandatu karnego (jeszcze
    by tego brakowało). To co dostałeś, to opłata dodatkowa za złamanie
    regulaminu.

    > Panowie kontrolerzy, a było ich trzech odmówili okazania legitymacji
    > uprawniających do kontroli

    To po co wogóle z nimi dyskutowałeś. W takim wypadku trzeba bezzwłocznie
    wezwać policję, powołująć się że jakaś n/n osoba zabrała Ci dokumenty i nie
    chce ich oddać. Po drugie, to czemu wręczyłeś bilet i legitymację kanarowi?
    W regulaminie jest wyraźnie napisane, że bilet należy OKAZAĆ. Wręczyć to
    mogę za pokwitowaniem.

    > Dodam jeszcze, że nigdzie się nie podpisałem, pomimo nalegać
    > kontrolerów.

    To czy się podpisałeś czy też nie, to nie ma żadnego znaczenia. W takim
    wypadku ważne będa jednoznaczne zeznania kontrolerów (a było ich aż 3, a Ty
    1), że widzieli Cię tu i tu.

    > Na koniec chciałbym wspomnieć, o ile ma to coś do rzeczy, że 17
    > lat skończe za 2 miesiące. Chciałbym prosić o rade, co zrobić dalej ?
    > Myślę,
    > żeby złożyć skargę na tego kontrolera - wszak 2 paragrafy zostały złamane.

    Heh i co Ci da skarga... Nie zapominaj, że ich było trzech, a Ty jeden
    sam... Czyje zeznania będa wiarygodniejsze? Osoby która nie jest
    pełnoletnia, czy też 3 pracowników firmy ARSEN?.... Odpowiedz sobie sam....

    P.S. Miałeś niestety pecha, że trafiłeś na ARSEN. Bardziej nienormalnej
    firmy nie widziałem jeszcze. Na szczęście mieli legitymacje ważne tylko do
    30 września i mam nadzieje, że MZK nie przedłużyło z nimi umowy. MZK ma
    swoich kontrolerów, którzy są normalni inigdy nie robią problemów w stylu
    "znaczek nie był przyklejony do przejazdówki"...

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski