  • Data: 2004-09-30 20:52:16
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mają problem, bo nie zatrzymali biletu

    Mieliby problem gdyby go zatrzymali.

    > zeznania mogą wypaść różnie
    > sam protokół jest słabym dowodem

    Jest bardzo mocnym dowodem. W knajpie tego nie powymyślali...

    > pytanie kto i co ma wykazać...

    Jeśli delikwent zaskarża nakaz zapłaty, to musi wskazać i udowodnić jakies
    okoliczności które moga spowodować, że sąd go uchyli. Stwierdzenie "miałem
    podpisany bilet, proszę oto on" taka okolicznościa nie jest, bo przeciwko
    niemu padnie stwierdzenie trzech osób, że "nie prawda, w chwili kontroli na
    bilecie brakowało adresu" i po zawodach.

    > bo?

    Bo jest własnością pasażera i nie można.

    pdr
    Olo