  • Data: 2010-01-26 20:03:19
    Temat: Re: Kananary
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@m...com pisze:

    > Ciekawe czy to ma zastosowanie tylko w ramach jednej firmy przewozowej czy
    > działa ogólnie?
    > np. gapowicz przejedzie po 2 razy bez biletu u różnych przewożników dajmy
    > kolejowych, np intercity,przewozy regionalne, koleje mazowieckie,SKM,WKD itp.

    Skoro po raz trzeci "koleją lub innym środkiem" to pewnie chodzi
    również o różne firmy. Rzadko kiedy jest to karane, chyba że dana firma
    się zniecierpliwi i sama poinformuje odpowiednie służby.

    Ponadto czytałem orzeczenie sądu, w którym sąd zastanawiał się, czy
    okres roczny o którym mowa, to rok kalendarzowy, czy rok 12-miesięczny,
    wyszło na to, że to rok kalendarzowy :)

    --
    Liwiusz