    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kamera monitoringu patrzy na sąsiednią posesję
    Date: Thu, 01 Sep 2011 23:54:49 +0200

    Powitanko,

    > Jedną z
    > nich jest bank, który zgłosił pretensje i żąda usunięcia kamer.

    Skoro sprawa jest na etapie rozmowy, to ja sie im dziwie, gdybym
    prowadzil bank, czy inny biznes narazony na napad, to bylbym
    przeszczesliwy, gdyby poza moimi kamerami byly inne na sasiednich
    posesjach i w razie czego pelniejszy material dowodowy. Moze malo
    prawniczy argument, ale na etap rozmowy powinien byc przekonujacy.
    No chyba, ze trafisz na zakuty leb i "nie, bo nie", wtedy juz Ci
    przedpiscy wyjasnili.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa