  • Data: 2007-10-05 06:49:37
    Temat: Re: KaczyĹ?ski nic nie ma
    Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fe3d7v$oup$1@news.onet.pl...
    /.../

    > pustym
    >
    > Błąd. Nie mam jakichkolwiek ambicji na sarkastę ;)

    I słusznie. Ale w takim razie po co próbujesz się w niego bawić :-P

    > A realizmem z twojej strony byłoby gdybyś przyznał
    > że faktycznie nie masz żadnej pewności iż ludzie
    > wokoło ciebie [łącznie z tobą samym] są tacy jakimi
    > ich postrzegasz a właściwie chcesz widzieć.
    > I nie będziesz mieć tej pewności nigdy - życzę ci
    > żebyś jak najszybciej się o tym -dla własnego dobra
    > przekonał. To po prostu realizm w percepcji świata.
    > Sytuacji powinno ci w najblizszym czasie nie zabraknąć
    > chyba że będziesz wybiórczy aż do bólu -a można i tak. ;)

    Odpowiem jeszcze raz krótko - współczuję Ci przyjaciół, znajomych, rodziny.
    Albo zalecam dobrego psychiatrę - bo jak się NIKOMU NIGDY nie wierzy - to
    zwykle jest to przypadek kliniczny - skądinąd łatwy do zdiagnozowania także
    u jednego z miłościwie nam dzisiaj panujących ;-)

    A co do mnie - ja w niektórych przypadkach MAM JUŻ tę pewność (więc nie jest
    prawdą że nie będę miał jej nigdy) i jest to pewność oparta na faktach i
    wielokrotnie sprawdzona.
    Ale co Ty o tym możesz wiedzieć...

    Inna sprawa - że skoro nie masz zaufania nawet do siebie, to jak możesz
    wchodzić we właściwe relacje z innymi...
    Ale nie martw się - w wielu przypadkach to się skutecznie leczy. Wystarczy
    odrobina chęci i dobry specjalista - szanse są duże - życzę powodzenia.

    /.../

    LM