  • Data: 2007-08-21 14:59:11
    Temat: Re: Kaczmarek wiarygodny co do ubeckich metod PiSu
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W podobnej kwestii, znieważenia funkcjonariusza publicznego TK uznał ten
    > przepis za niezgodny z konstytucją.

    nie szmac orzeczenia TK, po pierwsze w nim chodzi o to ze:
    aby mnie mozna bylo sciagac z urzedu np za zniewazenie ZIobry musze na
    niego bluzgac w zwaizku z jego funkjca, np jako prokurtaora czy posla,
    jezeli nato0miast bym stwierdzil ze ziobro jako taki i owaki, nie
    odnaszac sie do pelnionej przez niego funkjci, wykonalbym to po
    godzinach jego pracy (nie w ministerwtswie, nie sejmie), to wowczas nie
    mozna by mnie bylo scigac z urzedu a on jedynie z oskarzenia prywatnego
    to raz a dwa jedno z drugim nie ma zadnego zwiazku

    > Art. 17. kpk § 1. Nie wszczyna się postępowania, a wszczęte umarza, gdy:
    > 10) brak wymaganego zezwolenia na ściganie lub wniosku o ściganie
    > pochodzącego od osoby uprawnionej, chyba że ustawa stanowi inaczej,
    > ROZDZIAŁ 4 Pokrzywdzony
    > Art. 49. § 1. Pokrzywdzonym jest osoba fizyczna lub prawna, której
    dobro
    > prawne zostało bezpośrednio naruszone lub zagrożone przez przestępstwo.

    juz wiem ze opanowales czynossc kopiuj wklej ale po z atym to po co to
    robisz, jaki to ma zwiazek ze sprawa?

    Przeczytaj teraz art 9,10 KpK oraz art 12 Kpk. Oraz przepis o ktorym
    moiwmy.

    Pytanie brzmi:
    1. Czy w owym przepisie jest wspomniane ze sciganie odbywa sie na
    wniosek osoby pokrzywdzonej (spojrz na art 190 ust 2 kk bys wiedzial o
    czym mowa)
    2. ktory zatem przepis sie stosujemy, art 9 czy art 12 KpK?
    3. jakie zatem przestepstwo popelnil prokurator wszczynajac z urzedu
    Twoja sprawe?

    P.

    --
    Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że http://ZbigniewZiobro.ORG oklamal
    Cie w zakresie obrony koniecznej ? Czy Wiesz, że możesz sie bronic, a