  • Data: 2007-08-23 14:29:54
    Temat: Re: Kaczmarek wiarygodny co do ubeckich metod PiSu
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki.agent" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0f1c.0000008f.46cd989d@newsgate.onet.pl...

    > nie, zatem chodzi o to by byly spelnione przeslanki ktore swiadcza o bycie
    > przestepstwa (opisane sa w kk) . Pokrzywdzony jest wymagany do scigania
    > sprawcy
    > TYLKO wtedy gdy przestepstwo jest scigane na wniosek a te nie jest.
    > Podalem przepisy KpK.
    >
    > eot

    Pieprzysz bez sensu. Opisany i zakwestionowany przez TK artykuł kk też nie
    mówi o tym, że ew. przestepstwo jego naruszenia jest ścigane na wniosek,
    tylko z urzędu. TK uznał go za niezgodny z konstytucją i orzekł, że jak nie
    ma bezpośrednio pokrzywdzonego, nie można wszczynać śledztwa z urzędu.

    boukun