  • Data: 2007-08-21 18:45:47
    Temat: Re: Kaczmarek wiarygodny co do ubeckich metod PiSu
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:faeuki$5s6$1@inews.gazeta.pl...

    > nie szmac orzeczenia TK, po pierwsze w nim chodzi o to ze:
    > aby mnie mozna bylo sciagac z urzedu np za zniewazenie ZIobry musze na
    > niego bluzgac w zwaizku z jego funkjca, np jako prokurtaora czy posla,
    > jezeli nato0miast bym stwierdzil ze ziobro jako taki i owaki, nie odnaszac
    > sie do pelnionej przez niego funkjci, wykonalbym to po godzinach jego
    > pracy (nie w ministerwtswie, nie sejmie), to wowczas nie mozna by mnie
    > bylo scigac z urzedu a on jedynie z oskarzenia prywatnego to raz a dwa
    > jedno z drugim nie ma zadnego zwiazku

    Nie, nie, tu chodziło o to, czy ewentualne znieważenie miało miejsce podczas
    wykonywania obowiązków służbowych funkcjonariusza, czy trafiło do
    prokuratury za pośrednictwem osób trzecich.

    > dobro
    >

    > juz wiem ze opanowales czynossc kopiuj wklej ale po z atym to po co to
    > robisz, jaki to ma zwiazek ze sprawa?
    >
    > Przeczytaj teraz art 9,10 KpK oraz art 12 Kpk. Oraz przepis o ktorym
    > moiwmy.
    >
    > Pytanie brzmi:
    > 1. Czy w owym przepisie jest wspomniane ze sciganie odbywa sie na wniosek
    > osoby pokrzywdzonej (spojrz na art 190 ust 2 kk bys wiedzial o czym mowa)
    > 2. ktory zatem przepis sie stosujemy, art 9 czy art 12 KpK?
    > 3. jakie zatem przestepstwo popelnil prokurator wszczynajac z urzedu Twoja
> [...]

    Prokurator popełnił przestępstwo nakłaniania świadków do składania
    obciążających mnie zeznań. W moim przypadku nie było żadnego oficjalnego
    doniesienia.

    Dzisiaj prokuratura toruńska odmówiła wszczęcia śledztwa przeciwko ojcu
    Rydzykowi za rzekome znieważenie prezydenta i osób pochodzenia żydowskiego,
    nie dopatrując się żadnego przestępstwa. I to pomimo, że doniesienie złożyło
    siedemnaście osób lub stowarzyszeń. I słusznie postanowiła.

    Według prokuratury wolno obrażać prezydenta.
    Wystarczy tylko być redemptorystą.

    I wolno być w takich przypadkach antysemitą.

    Opisując sytuację w prokuraturze Kaczmarek powiedział, że "są sprawy, które
    nie dotyczą zwykłych przestępców, gdzie pana ministra (sprawiedliwości)
    interesują tylko sprawy, gdzie są politycy". - Sprawy nie są kończone i cały
    czas mają charakter otwarty. Tak, aby można je było wykorzystać w takim, czy
    innym momencie - dodał.

    Zastanawiające jest, czy prokuratura toruńska trzymała sprawę rzekomego
    antysemityzmu ojca Rydzyka cały czas otwartą, bo potrzebowała jego poparcia?

    Na moim przykładzie i przykladzie o.
    Rydzyka widać, że przed prawem są ludzie równi i równiejsi. Rydzyk jest dla
    Kaczyńskich jedynym zbawieniem.

    boukun