  • Data: 2007-08-31 20:39:07
    Temat: Re: Kaczmarek
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ars pisze:

    > W koncu w tym panstwie porzadek robia a Ty sie takimi rzeczami martwisz...

    Jaki znów porządek? Czyżbyś coś wiedział że rząd się zmienia ;) ?

    > Czemu Twoim zdaniem ma popelniac przestepstwo?

    Dlatego że prywatnych rozmów nie wolno podsłuchiwać ??
    Ale tutaj mili pewnie zgodę sądu.

    Ale chyba z tych rozmów nic nie wynika sensownego. Bo to że są gangi
    polityków, znajomków, itd to było i bez tego powszechnie wiadomo.
    Myślę że równie "sensowne: rozmowy telefoniczne można by nagrać w
    przypadku polityków każdej partii. Tylko co z tego ...

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/