  • Data: 2007-08-31 21:19:18
    Temat: Re: Kaczmarek
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent pisze:

    > Wiesz trzeba umiec przemawiac on nie umie, tutaj byl zgnojony przez
    > zorganizowana grupe (przestepcza?), on umie brac udzial w dyskusjach,
    > odpoiwadac.

    Ja mówię o konferencjach sprzed jego odwołania, gdy był prokuratorem
    krajowym. Karierowicz, mniej więcej jako ziobro i zapewne ci dzisiejszy
    prokuratorzy.

    > nie insynuuje, taki powinien byc prokurator. Ziobro moglby mu buty czyscic.

    Otóż insynuował i to nie raz. Pisałem zresztą o tym tutaj. Masz
    króciutką pamięć.

    A teraz też kłamie (częściowo), choć pewnie część tego co mówi to też
    prawda.

    > mi chodzi o wiedze, przekazywanie jej i brak insynuacji, pod tym
    > wzgledem oceniam te dwie osoby.

    Na pewno kaczmarek jest lepszy od kornatowskiego.

    Jak stawią ci zarzuty to odmawiaj składania wyjaśnień. To podstawa :)

    A co do wiedzy merytorycznej kalisz jest dobry, ale czasem tez opowiada
    głupoty, ale zapewne dlatego że jest politykiem.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/