  • Data: 2004-04-27 15:09:03
    Temat: Re: KRZYZ ZELAZNY
    Od: "max" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie, ale:
    1. oni nie maja z nimi nic wspolnego
    2. sa Polakami i nie powinni wykorzystywac tego typu symboli, ktore innym
    moga przypominac o sprawach tragicznych, ktore dotknely wiele rodzin w
    polsce. To cos jak z ta obraza wartosci religijnych. Przeciez wiele rodzin w
    polsce stracilo rodziny z reki osob noszacych z duma to odznaczenie.
    3. pytam z ciekawosci bo nic mi do nich ale ciekawi mnie czy nasze prawo
    ustosunkowuje sie dotego zagadnienia w jaki kolwiek sposob. Niedawno pan
    Lepper powiedzial pare slow za duzo i juz ktos krzyczal ze prokurator sie za
    to powinien wziasc, dlatego zaciekawila mnie sytuacja ktora opisuje powyzej.

    wiadomości news:c6ls7e$5gj$1@news2.ipartners.pl...