  • Data: 2004-04-27 19:07:32
    Temat: Re: KRZYZ ZELAZNY
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    max wrote:
    > Nie, ale:
    > 1. oni nie maja z nimi nic wspolnego

    I co z tego?

    > 2. sa Polakami i nie powinni wykorzystywac tego typu symboli,

    Bo?

    > ktore innym moga przypominac o sprawach tragicznych,
    > ktore dotknely wiele rodzin w polsce.

    Primo: Polsce, jeśli już. Pisząc "polska" obrażasz uczucia każdego
    prawdziwego Polaka ;->

    Secundo: komuś może o tragicznych sprawach przypominać np. sierp i młot
    albo motocykle BMW "Sahara".

    > To cos jak z ta obraza wartosci religijnych.

    Tylko, jeśli Twoim symbolem religijnym jest Krzyż Żelazny.

    > Przeciez wiele rodzin w polsce

    Po raz kolejny pogardliwie piszesz Polsce - używając małej litery!!!

    > stracilo rodziny z reki osob noszacych z duma to odznaczenie.

    Wiele ludzi w Polsce straciło rodziny z rąk ludzi chodzących w solidnych
    buciorach - 'glany' też chcesz zdelegalizować?

    > 3. pytam z ciekawosci bo nic mi do nich ale ciekawi
    > mnie czy nasze prawo ustosunkowuje sie dotego
    > zagadnienia w jaki kolwiek sposob.

    Nie.

    > Niedawno pan Lepper powiedzial pare slow za duzo
    > i juz ktos krzyczal ze prokurator sie za

    "Pan" Lepper? No i wszystko jasne...

    PS: naucz się poprawnie cytować.