  • Data: 2006-04-29 10:05:48
    Temat: Re: KRS
    Od: xxxx <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był 28 kwiecień 2006 roku (piątek) gdy o godz. 17:24, wszystkim znany
    *Lookasik* napisał(a):

    > ogolnie dostepnego nie ma
    > o ile sie orientuje to ktorys Lex ma taki modul
    >
    > pozdrawiam

    Wydaje mi się iż kiedyś znalazłem stronke z firmami wpisanymi do KRS.
    Ograniczeniem była niepełność informacji (niektóre.. nie wszystkie
    województwa (było np mazowieckie) oraz cześć informacji takie jak siediba
    adres i coś tam jescze.. Zresztą mozesz popatrzeć. Być moz ci się przyda

    http://www.biznespolska.pl/firmy/

    (łacze pozdrwienia dla lookasik'a za pomoc w innej sprawie.