  • 1. Data: 2006-01-23 14:43:30
    Temat: KRS
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl>

    Witam !

    Czy z jakichkolwiek przepisów prawa wynika, że osoba fizyczna rozpoczynająca
    w 2006 r, jednosoobową działalność gospodarczą - musi być wpisana do
    Krajowego Rejestru Sądowego ?
    JZS

  • 2. Data: 2006-01-23 14:51:38
    Temat: Re: KRS
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@g...pl> napisal(a):
    > Witam !
    >
    > Czy z jakichkolwiek przepisów prawa wynika, że osoba fizyczna rozpoczynająca
    > w 2006 r, jednosoobową działalność gospodarczą - musi być wpisana do
    > Krajowego Rejestru Sądowego ?

    Nie.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 3. Data: 2006-01-23 17:02:41
    Od: Jarek-JT <j...@S...wp.pl>

    Janusz Z. Sawicki napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy z jakichkolwiek przepisów prawa wynika, że osoba fizyczna rozpoczynająca
    > w 2006 r, jednosoobową działalność gospodarczą - musi być wpisana do

    Witam,

    Przepraszam, że tak się podpinam pod temat, ale czy w internecie można
    gdzieś znaleźć KRS on-line?

    Pozdrawiam,
    Jarek.

  • 4. Data: 2006-01-23 22:49:17
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl>

    Jarek-JT <j...@S...wp.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Przepraszam, że tak się podpinam pod temat, ale czy w internecie można
    > gdzieś znaleźć KRS on-line?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Jarek.
    Nic nie szkodzi, link:
    http://www.ms.gov.pl/krs/krs.shtml
    JZS

  • 5. Data: 2006-01-24 11:34:34
    Od: Jarek-JT <j...@S...wp.pl>

    Janusz Z. Sawicki napisał(a):

    > http://www.ms.gov.pl/krs/krs.shtml
    > JZS

    Chodziło mi o coś, gdzie mogę przeglądać firmy wpisane do KRS'u. Jeśli
    się nie mylę na tej stronie są jedynie formularze, rozporządzenia itp
    (może źle szukam). Ale dziękuje za zainteresowanie.

    Pozdrawaim,
    Jarek.

  • 6. Data: 2006-04-28 15:24:51
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Chodziło mi o coś, gdzie mogę przeglądać firmy wpisane do KRS'u. Jeśli się
    > nie mylę na tej stronie są jedynie formularze, rozporządzenia itp (może
    > źle szukam). Ale dziękuje za zainteresowanie.

    ogolnie dostepnego nie ma
    o ile sie orientuje to ktorys Lex ma taki modul

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-04-29 10:05:48
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 28 kwiecień 2006 roku (piątek) gdy o godz. 17:24, wszystkim znany
    *Lookasik* napisał(a):

    > ogolnie dostepnego nie ma
    > o ile sie orientuje to ktorys Lex ma taki modul
    >
    > pozdrawiam

    Wydaje mi się iż kiedyś znalazłem stronke z firmami wpisanymi do KRS.
    Ograniczeniem była niepełność informacji (niektóre.. nie wszystkie
    województwa (było np mazowieckie) oraz cześć informacji takie jak siediba
    adres i coś tam jescze.. Zresztą mozesz popatrzeć. Być moz ci się przyda

    http://www.biznespolska.pl/firmy/

    (łacze pozdrwienia dla lookasik'a za pomoc w innej sprawie.