  • Data: 2008-10-28 08:53:14
    Temat: Re: Jysk i reklamacje - czy są jakieś szanse?
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <s...@b...pl>
    napisał w news:ge4o5e$21n$1@inews.gazeta.pl...

    > ma wielkie znaczenie bo zmienił właściwości towaru, to nie jest
    > już ten sam towar który klient wyniósł ze sklepu,

    Jak definiujesz "ten sam towar"?

    Jeśli, na przykład, kupię niebieski samochód i przemaluję go
    na żółto, po czym wycieknie płyn hamulcowy, to jest to wciąż
    TEN SAM TOWAR i mogę go reklamować, czy nie (bo ma inny kolor)?

    Jeśli, przypuśćmy, w ściance szafy wywiercę dziurę, by przezeń
    wprowadzić kabel do lampki w szafie, po czym odpadnie zawias
    drzwi - jest to TEN SAM TOWAR, podlegający reklamacji, czy nie
    (bo z dziurą gdzieś z boku)?

    Gdybym, powiedzmy, kupił wersalkę, bo ma odpowiednią wielkość
    i kształt, ale wymienił tapicerkę na inną, w ładniejszym kolorze,
    po czym by się skrzynia rozeszła w narożniku, to będę mógł toto
    reklamować jako wciąż TEN SAM TOWAR, czy już nie (bo pokryty
    inną tkaniną)?

    Maciek