  • Data: 2011-09-23 15:59:40
    Temat: Re: Jeszcze raz Play
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (23.09.2011 17:16), John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > Operatorzy stosują różne cenniki nie tylo dla Play

    Mi chodzi o cennik rozliczeń międzyoperatorskich. Czyli jeżeli dzwonisz
    z Orange do Play, to Orange płaci Play'owi jakąś kwotę. Podobnie jest w
    drugą stronę. Nie wiem jaka to jest kwota, ale powiedzmy że standardem
    wśród dużych jest około 30gr.

    Zaś Play ma powiedzmy około 70gr. Co jest ciutkę cwaniackie IMHO.

    Więc jeżeli dzwonisz z O do P, to O płaci P 70gr, więc siłą rzeczy -
    musi wziąść od Ciebie te 70gr. Nie byłoby tak, gdyby O mógł taryfikować
    P również na 70gr/min, zaś Tmobile, Plusa i innych - na 30gr. Wtedy by
    szybko rura P zmiękła i zrobiłby normalny cennik. Ale z tego co gdzieś
    czytałem, O tak nie może zrobić, bo UKE.

    p. m.