  • Data: 2011-09-23 17:04:24
    Temat: Re: Jeszcze raz Play
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Mi chodzi o cennik rozliczeń międzyoperatorskich. Czyli jeżeli dzwonisz z
    > Orange do Play, to Orange płaci Play'owi jakąś kwotę. Podobnie jest w drugą
    > stronę. Nie wiem jaka to jest kwota, ale powiedzmy że standardem wśród dużych
    > jest około 30gr.
    >
    > Zaś Play ma powiedzmy około 70gr. Co jest ciutkę cwaniackie IMHO.
    >
    > Więc jeżeli dzwonisz z O do P, to O płaci P 70gr, więc siłą rzeczy - musi
    > wziąść od Ciebie te 70gr. Nie byłoby tak, gdyby O mógł taryfikować P również
    > na 70gr/min, zaś Tmobile, Plusa i innych - na 30gr. Wtedy by szybko rura P
> [...]

    Hahaha. Nie no rozbawiłeś mnie.
    W decyzji dla P4 stawkę MTR określono jako procent stawki trzech największych
    operatorów. Jest to w okresie 1. lipca - 31. grudnia 2011 roku - 179% stawki
    15,2 grosza (czyli 27,21 grosza),
    Czyli operator powinien wziąć z 30 groszy. To, że rżnie ciebie na większą kwotę
    i ty się dajesz to twoja sprawa.
    Ja mam stawki poniżej MTR.