  • Data: 2010-12-04 05:22:09
    Temat: Re: Jeszcze dla wielbicieli wystawiania weksli
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nauczka: jak między końcem tekstu do podpisania a podpisem pozostaje
    > więcej niż miejsce na jedną linijkę tekstu, należy zakreślić...

    Wiesz, niedawno zrobiłem weksel o szerokości takiej jak szerokość kartki
    aA4, a wysokości około 2cm. I sąd nie miał problemu, aby na tej
    podstawie wydać nakaz (choć pani w biurze podawczym jak przyjmowała
    pozew, to się bardzo dziwiła że *to* jest weksel, a jak chciałem uzyskać
    od niej informacje co się jej nie podoba, to powiedziała że "nawet
    pieczątki nie ma" ;) )

    A chodzi o to, że jak ktoś chce, to i na 1cm podrobi, więc tutaj mania
    zakreślania musiałaby być już dość daleko posunięta.

    --
    Liwiusz