  • Data: 2010-12-04 10:57:22
    Temat: Re: Jeszcze dla wielbicieli wystawiania weksli
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 Dec 2010, Liwiusz wrote:

> [...]
    [...]
    > A chodzi o to, że jak ktoś chce, to i na 1cm podrobi, więc tutaj mania
    > zakreślania musiałaby być już dość daleko posunięta.

    Z tego co obserwuję, przynajmniej co poniektóre kasjerki mają "manię"
    zakreślania pustych pól przy pozycji "słownie" na poziomie 1,5 mm
    tolerancji.
    I pisząc "jedną linijkę" raczej nie miałem na myśli tak dużo, jak
    cały centymetr, raczej wydruk fontem "10" ;)
    Niestety trzeba się zgodzić z tym co piszesz.
    Pytanie: znasz inną metodę?

    pzdr, Gotfryd