    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jestem złodziejem!!!
    Date: Tue, 27 Dec 2005 21:26:03 +0100
    <doe9ss$m1t$1@inews.gazeta.pl> <dof7bt$dld$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <5857a$43af1341$540a23ed$24277@news.chello.pl>
    <don84e$dep$1@inews.gazeta.pl> <donabm$s0l$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <doopjc$sgq$1@inews.gazeta.pl> <dops9t$s9l$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dorg8r$329$1@inews.gazeta.pl> <dos22b$abf$1@news.dialog.net.pl>
    <dos6o1$chn$1@inews.gazeta.pl>

    W wiadomości news:dos6o1$chn$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > a mozesz podac przyklad takiego softu?
    > Przy ktorym uzytkownik nie czerpie korzysci majatkowych.
    Gry.

    > nie porownuje samochodu do oporogramowania tylko komentuje sposob
    > myslenia, 'nie stac mnie na cos to ukradne zamiast kupic cos na co mnie
    > stac'.
    W tym właśnie komentarzu tkwi porównanie.

    > nie mam zamiaru sprawdzac,
    Tak myślałem. Po prostu spróbowałem zastukać do drzwi twojego rozumu.
    Ale nikogo nie było w domu.

    > bledow nie popleniam tylko literowki,
    To są również błędy.

    > i na pewno nie przestane tego robic,
    Czyli jesteś nie tylko zwyczajnym tumanem, ale również głupim arogantem.

    > jezlei ci sie nie podoba to nie czytaj
    > moich postow,
    Czemu? Ja je chętnie czytam, przecież nawet ty masz prawo mieć swoje zdanie
    (lub to, co za nie przyjmujesz). Sugerowałem tylko abyś wziął pod uwagę
    wygodę czytania twoich wypowiedzi. Lejesz na to - trudno, nie jesteś
    przecież na tyle istotny aby się tobą przejmować.

    > a co do podwyzszania swojej wartosci spróbuj moe znalezc inny sposob niz
    > obrazanie innych,
    No bez jaj, czujesz się obrażony? Ty???

    --
    Jotte