  • Data: 2005-12-27 23:26:18
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > monopol m I, D. -u; lm M. -e, D. -i (-ów)
    > 1. <wyłączne prawo do produkcji czegoś lub handlu czymś, przysługujące
    > osobie, grupie osób lub państwu; przedsiębiorstwo mające takie prawo>

    stary, monopol to słownictwo ekonomiczne, i dziwię się że wiedzy na tematy
    ekonomiczne szukasz w słownikach języka polskiego :O) (ta definicja jest
    fałszywa, trochę prawdy zawiera, a część prawdy to również kłamstwo)
    odesłałem cię do literatury, bo to definicja dość skomplikowana żebym ją
    pocił na newsach,

    > microsoft faktu ze biblioteki ktorych moga programisci uzyc do pisania pod
    > linuxa sa holendarnie drogie co jak pokazalem powyzej jest ewidentna
    > bzdura, do tego sie nie ustosunkowales

    słuchaj, nie jestem zawodowym programistą, linuksa znam tylko z punktu
    użytkownika (toporny system pisany dla roota, nic ciekawego nie można pod
    nim zrobić a zawiesza się częściej od windy),
    ale mam kilku znajomych zawodowo zajmujących się szeroko rozumianym
    programowaniem, i to właśnie od nich się dowiedziałem (bo też taki naiwny
    byłem i myślałem że winda jest be bo trzeba płacić a linux jest OK bo za
    darmo, a myliłem się) że linuks w wersji darmowej jest tylko dla picu i że
    nic konkretnego nie można pod nim robić, a jak ci koledzy chcieli coś
    konkretnego pod tym linuhksem zrobić to musieli by zapłacić kosmiczną jak
    dla nich kasę za (jak to się wyrazili:biblioteki), nie wytłumaczę ci o co
    dokładnie chodzi, bo mi nie płacą 10 000zł miesięcznie za programowanie jak
    im, mi za programowanie nie płacą.

    > tylko zaczynasz mnie obrazac. Jaki masz w tym cel?

    a taki że ty też mnie obrażasz odpowiadając na moje posty ni z gruszki ni z
    pietruszki, ja o jednym a ty o drugim, wypowiadasz puste słowa i nawet nie
    stać cię na logiczną argumentację