  • Data: 2007-07-26 13:24:05
    Temat: Re: Jestem ścigany przez ... Pomocy!
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz pisze:

    > Zakładam ze raczej sie nie łape, kaza mi przejsc do pokoju obok i wyznacza
    > mi date komisji, dlatego wolałbym uniknąć niepotrzebnych nerwów. Im mniej ma
    > sie stycznosci z WKU tym lepiej.

    Zastanów się tylko jak chcesz układać sobie życie ? Kredytu nie
    weźmiesz, dobrej pracy też możesz nie znaleźć... No chyba że jesteś z
    gatunku facetów, którzy zbliżając się dzielnie do trzydziestki nie myślą
    jeszcze o układaniu sobie życia :)

    Jesteś absolwentem szkoły wyższej, więc w najgorszym razie dotyczy Cię
    przeszkolenie. Najprawdopodobniej jednak WKU dobija się o Twój dyplom,
    by mieć podkładkę do przeniesienia do rezerwy.

    Bądź mężczyzną, bądź Polakiem - idź do WKU i załatw sprawę. W
    przeciwnym wypadku sam sobie pod górkę zrobisz na długi, naprawdę długi
    czas...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio