eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
  • Data: 2014-03-01 15:29:08
    Temat: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, tak się wydaje tylko tym, co na okrągło jeżdżą autami.

    Ja nie mam wyjścia. Choć wolałbym zbiorkomem - mógłbym sobie w drodze
    się zdrzemnąć lub poczytać.

    Ale niestety - do Pruszkowa jeździ ponoć PKS, ale jeszcze go po drodze
    nie widziałem, a do Warszawy mam autobus, jadący na Okęcie jakieś
    półtorej godziny co dwie godziny poza godzinami ciszy nocnej.

    > Nijak nie czepiałbym się, jakby poprzestał na tym połamanym palcu.
    > Chodziło *wyłącznie* o tezę o *kierowaniu* :)

    OK, OK....

    > Prawie :)
    > "Przed grzechotnikiem są ślady hamowania" :)

    To teraz ja się przyczepię - grzechotnik za mały i za późno kierujący go
    zauważy, jeśli w ogóle, żeby hamować ;->